آموزش React JS

React JS tutorial

آموزش React JS ری اکت یکی از کتابخانه‌های متن باز و رایگان جاوا اسکریپت است که توسط فیسبوک و برای بهبود طراحی رابط کاربری در وب عرضه شده است. هدف React این است که روند توسعه ساده و سریع شود و یادگیری آن فرصت‌های شغلی جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌های کاربردی این کتابخانه باعث شده که اغلب برنامه‌نویسان جاوا اسکریپت برای یادگیری آن اقدام کنند. در نگاه اول شاید برخی تصور کنند که React Native بسیار شبیه به React یا همان ReactJs است اما تفاوت‌های زیادی بین این دو وجود دارد و یکی نیستند. React Native یک فریم‌ورک کراس پلتفرم زبان جاوا اسکریپت است درحالی‌که React یکی از کتابخانه‌های این زبان محسوب می‌شود.

آموزش React JS

این دوره شما را به خوبی با کتابخانه React آشنا می‌کند و اگر به فکر افزایش سطح مهارت خود هستید، می‌توانید روی این دوره حساب کنید.

اگر که با مفاهیم برنامه نویسی آشنا نیستی و قصد شرکت در دوره آموزش react پروژه محور را داری ، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در دوره الفبای برنامه نویسی لقمان آوند شرکت کنی و بعد از آن مسیر یادگیری برنامه نویسی را به درستی انتخاب کنی.

چرا باید در دوره آموزش React شرکت کنیم و آنرا یاد بگیریم؟
دلایل بسیاری برای این مسئله وجود داره ، اما باید به این نکته مهم اشاره کنیم که در دنیا امروز توجه بسیار ویژه ای به جلوه های بصری و UI می‌شود و عده بسیار زیادی از محققان معتقدند که اگر وب سایت یا اپلیکیشنی این طراحی جذاب و کاربرپسند را نداشته باشند شانس اینکه مورد توجه کاربران قرار بگیرند کاهش می‌یابد.

آموزش برنامه نویسی ری اکت به شما این امکان را می‌دهد که ظرف مدت کوتاهی بتوانید بهترین UX و UI را برای کابرانتان طراحی و اجرا کنید.

آیا دوره ری اکت مناسب برنامه نویسان فول استک هست؟
به طور کلی هر دوره آموزشی که در مورد مباحث فرانت اند یا بک اند صحبتی به میان می‌آورد مناسب برای برنامه نویسان فول استک هست . ری اکت جزو فرانت اند به حساب می آید و از این روی کاملا مناسب افرادی است که علاقه به برنامه نویسی فول استک دارند.

سکریپت های جالب در اسکریپت من

مطالب مرتبط